Kulit Putih Gebu Dengan Qu Puteh

Qu Puteh boleh mencantikkan dan menjadikan kulit anda putih gebu. Inginkah kulit putih dan gebu? Amalkanlah Qu Puteh.

Qu Puteh mempunyai Formulasi Terkini yang direka khusus untuk kecantikan dan kesihatan, menjadikan anda tampak anggun, menawan, licin, gebus dan halus mulus seperti bidadari. Dengan rupa yang menawan sudah tentu anda akan mempunyai keyakinan diri yang tinggi.

Hanya ambil 1 sudu Qu Puteh di waktu pagi dan malam setiap hari anda mampu menjadi juara putih gebu. Campurkan 1 sudu serbuk Qu Puteh ke dalam segelas air dan nikmati kesegaran rasa epalnya yang hebat. Rasailah sendiri kehebatan Qu Puteh sekarang!

Qu Puteh sungguh menjimatkan wang anda, sebotol boleh digunakan selama 2 bulan. Bukan 1 bulan tapi 2 bulan.

Qu Puteh bukan sahaja memberi kecantikan luaran tetapi Qu Puteh juga memberi kecantikan dan kesihatan dalaman anda. Ini disebabkan kerana kandungan stem sel yang tinggi dalam Qu Puteh melindungi organ dalaman dan membersihkan darah anda.

Khasiat stem sel yang tinggi dengan kandungan Vitamin A, B3, C, D Dan E sangat baik untuk kesihatan dan kecantikan kulit dan dalaman badan anda.

Dengan kepantasan 1 aksi 10x keberkesanan mengatasi suntikan botox dan anda tidak perlu ragu-ragu kerana ia tidak sedikit pun membahayakan kesihatan anda malah menjadikan tubuh sentiasa segar remaja dan seperti dilahirkan semula.


No comments:

Post a Comment