Pengenalan Qu Puteh

Qu Puteh Berkesan Dalam Masa 7 Hari Mengatasi Sehingga 10 Kali Keberkesanan Suntikan Botox

Qu Puteh menjadikan setiap inci tubuh anda luar dan dalam untuk sentiasa kelihatan awet muda, berseri dan bersinar bak mutiara. Mampu mencerahkan kulit 45% cerah dalam hanya 7 hari sahaja!



6 Manafaat Utama Qu Puteh ialah:

  1. Anti penuaan & anti kedutan
  2. Membantu menghalang jangkitan selsema dan jangkitan saluran pernafasan.
  3. Menganjal, melembabkan, mencerahkan kulit
  4. Mengurangkan selulit
  5. Mengurangkan masalah keguguran rambut
  6. Meningkatkan kadar metabolisma badan

Dapatkan Qu Puteh Sekarang!

Harga Promosi Qu Puteh: 

RM215

 (Harga biasa: RM268) untuk saiz 600g
Untuk keterangan lanjut tentang Qu Puteh, sms: Shasha 012 3408995
                                                                          Stesen LRT Cahaya,
                                                                          Taman Cahaya, Ampang,
                                                                          Selangor


Qu Puteh Pek Lama                                                    Qu Puteh Pek Baru




Hanya bancuh serbuk Qu Puteh dengan air masak dan minum


Cara Pengambilan Qu Puteh:

  • Ambil 1 sudu teh Qu Puteh dan campurkan dengan segelas air putih biasa.
  • Kacau dan minum 2 kali sehari ketika perut kosong ( sebelum sarapan pagi dan makan malam)
  • Sebaik-baiknya elakkan minum kopi dan minuman berkafein lain seperti teh, coke dan sebagainya.
  • Amalkan banyak minum air masak untuk kesan yang lebih berkesan dan cepat.
  • Bagi umat Islam bolehlah amalkan bismillah & berselawat ke atas nabi sebelum minum.

Apakah bentuk Qu Puteh?

Qu Puteh berbentuk serbuk yang mudah larut dalam air.
Ia berperisa epal yang sedap diminum.
Untuk menyediakannya anda boleh kacau dalam gelas atau boleh juga di shake.



Anda akan merasai perubahan dalam masa 2 - 7 hari setelah pengambilan Qu Puteh.

Apakah Qu Puteh?

  • Serbuk Ajaib Qu Puteh merupakan formulasi terbaru dengan gabungan bahan aktif yang terdiri daripada  L-Gluthathione, Kolagen, Stem Sel dari Epal, Anggur, Rose, Tomato, Rosell dan Argan. 
  • Ia mempunyai kesan yang sangat hebat untuk mencerahkan kulit dan menjadikan kulit anda lebih anjal dan anti penuaan paling awal dalam 3 hari sahaja. 
  • Qu Puteh mampu merawat Masalah Rambut Gugur Dan Tumit Pecah
  • Ia berupaya menambah tenaga untuk orang yang selalu keletihan atau inginkan tenaga ekstra. 
  • Sesuai untuk lelaki, wanita,  ibu hamil & menyusu dan remaja.
  • Memberikan anda lebih keyakinan dengan penampilan anggun, menawan, licin dan lebih putih.
  • Qu Puteh bukan sahaja memberi kecantikan luaran bahkan juga kecantikan dalaman kerana kandungan 6 jenis stem cell buah-buahan yang tinggi kandungan Vitamin A, B3, C, D dan E  ianya melindungi organ dalaman dan membersihkan darah dalam badan.




Apa kata pelanggan sebelum menggunakan Qu Puteh?

"Dulu saya alami masalah senggugut yang teruk, sehingga saya terpaksa mengambil cuti dan terlantar di rumah."

"Semasa hamil, kulit saya sangat kusam dan tidak bermaya sehingga suami menegur menyebabkan saya berasa sangat malu. Badan saya mudah penat menyebabkan aktiviti saya terbatas."

"Saya seorang pelajar, kertas kerja yang banyak menyebabkan saya cepat stress, badan saya juga kurang bertenaga kerana banyak berjaga pada waktu malam mengulang kaji pelajaran, dan juga menyebabkan wajah saya kelihatan penat dan tidak berseri..."

"Umur saya mencecah 50-an, banyak masalah yang mengganggu seperti kurang bertenaga, sakit badan, kulit kendur, muka kusam, badan menggeleber... menyebabkan saya rasa seperti sangat tua dan malu untuk berdepan dengan orang ramai..."
Semua masalah di atas sudah dapat diatasi dengan pengambilan Qu Puteh. Alhamdulillah.

Kepada anda yang mengalami masalah yang sama dapatkan Qu Puteh sekarang!



Dapatkan Qu Puteh Sekarang!

Harga Promosi Qu Puteh: 

RM215

 (Harga biasa: RM268) untuk saiz 600g
Untuk keterangan lanjut tentang Qu Puteh, sms: Shasha 012 3408995
                                                                          Stesen LRT Cahaya,
                                                                          Taman Cahaya, Ampang,
                                                                          Selangor

3 Kandungan Utama Qu Puteh ialah:

  1. Vitamin C
  2. Collagen
  3. Gluthathione

6 Fakta Penting Produk Qu Puteh

  1. Qu Puteh adalah keluaran bumiputra Islam
  2. Di buat oleh pengilang berstatus GMP
  3. Halal Dan Selamat
  4. Qu Puteh Tidak mengandungi Gelatin
  5. Selamat untuk di minum oleh ibu hamil dan menyusu
  6. Qu Puteh selamat dan berkesan!


Qu Puteh Menyihatkan Anda:

  1. Qu Puteh sesuai diambil oleh lelaki & perempuan sekurang-kurangya berumur 13 tahun.
  2. Qu Puteh juga sesuai untuk orang yang mempunyai alahan kepada makanan laut (seafood).
  3. Qu Puteh boleh meringankan penyakit resdung
  4. Pengidap sakit kencing manis & darah tinggi boleh mimum Qu Puteh.
  5. Sakit kaki, sakit lutut dan tumit kaki boleh dilegakan dengan pengambilan Qu Puteh ini.
  6. Formula yang berbeza dengan produk lain yang terdapat di pasaran.

Qu Puteh Dengan 6X Stem Cell (epal, anggur, tomato, rosell dan argan) dan collagen 400000mg Telah Terbukti Berkesan!

Dapatkan Qu Puteh Sekarang!

Harga Promosi Qu Puteh: 

RM215

 (Harga biasa: RM268) untuk saiz 600g
Untuk keterangan lanjut tentang Qu Puteh, sms: Shasha 012 3408995
                                                                          Stesen LRT Cahaya,
                                                                          Taman Cahaya, Ampang,
                                                                          Selangor

Qu Puteh dengan gabungan L-Gluthathione + stem cell (apel,anggur,tomato dan rosell) menjadikan anda merasa seperti dilahirkan semula. Dengan kepantasan 1 aksi 10x keberkesanan mengatasi suntikan botox dan anda tidak perlu ragu-ragu kerana ia tidak sedikit pun membahayakan malah menjadikan tubuh sentiasa segar remaja. Mengapa? Kerana Qu Putih hanya mengandungi stem cell buah-buahan dan multivitamin yang sememangnya sangat diperlukan oleh tubuh manusia.


Anda boleh menjimatkan wang dengan Qu Puteh kerana:

  1. Penjagaan rambut- anda tidak perlu membayar dengan harga yang tinggi untuk ke spa atau saloon lagi.
  2. Penjagaan kuku - anda tidak perlu ke pusat manicure pedicure dengan adanya Qu Puteh.
  3. Komestik mahal - juga tidak perlu lagi.
  4. Supplement tambahan - tidak perlu lagi kerana Qu Puteh mampu meningkatkan tahap imunisasi anda dalam melawan penyakit.

Ramai telah mencuba Qu Puteh dan belum mengecewakan sesiapa lagi. Kulit sihat & cantik dalam masa kurang dari 1 minggu sahaja!!

Dapatkan Qu Puteh Sekarang!

Harga Promosi Qu Puteh: 

RM215

 (Harga biasa: RM268) untuk saiz 600g
Untuk keterangan lanjut tentang Qu Puteh, sms: Shasha 012 3408995
                                                                          Stesen LRT Cahaya,
                                                                          Taman Cahaya, Ampang,
                                                                          Selangor


52 Khasiat & Kebaikan Qu Puteh Yang Datang Dari Kombinasi Buah-buahan berikut:

Khasiat Apple
  1. Anti-Penuaan & Anti-Kedutan
  2. Membantu Menghalang Jangkitan Selsema Dan Jangkitan Saluran Penafasan
  3. Menganjal, Melembabkan, Mencerahkan Kulit
  4. Mengurangkan Selulit
  5. Mengurangkan Masalah Keguguran Rambut
  6. Meningkatkan Kadar Metabolisma Badan
  7. Membantu Penyingkiran Toksin
  8. Membantu Pesakit Tekanan Darah Tinggi
  9. Membantu Mengekalkan Dan Menstabilkan Tahap Kolestrol
  10. Sesuai Untuk Peyakit Diabetes, Kencing Manis Dan Darah Tinggi
  11. Membantu Menghilangkan Migraine Dan Resdung.

Khasiat Anggur
  1. Mengurangkan Masalah Migraine
  2. Mengatasi Sembelit
  3. Anti-Bakteria Dan Anti-Virus
  4. Mengurangkan Masalah Asma Dan Sesak Nafas
  5. Mengatasi Masaalah Katarak
  6. Mengurangkan Risiko Kanser Payudara , Jantung Dan Maslah Ginjal
  7. Sumber Tenaga
  8. Awet Muda

Khasiat Tomato
  1. Mengecilkan Liang Roma
  2. Merawat Jerawat
  3. Membersihkan Dan Menyejukkan Kulit Seta Badan
  4. Meneutralkan Permukaan Kulit
  5. Menawarkan Radikal Bebas
  6. Kurangkan Risiko Kanser Prostat, Usus Besar Dan Kulit
  7. Mengandungi Kandungan Vitamin C Yang Tinggi
  8. Mengurangkan Masalah Sakit Kepala, Letih, Susah Tidur, Sakit Sendi, Masaalah Penghadaman Dan Sakit Otot.

Khasiat Argan
  1. Mengatasi Masalah Sendi Dan Artristis
  2. Melindungi System Kardiovaskular
  3. Menyegarkan Dan Melembapkan Kulit
  4. Anti-Penuaan
  5. Menguatkan Akar Rambut
  6. Anti-Kedut
  7. Merangsang Pembaharuan Sel
  8. Merawat Jerawat, Kerensangan Kulit, Eczema, Kulit Mengelupas Semasa Hamil, Terbakar Dan Cacar Air
  9. Meneutralkan Radikal Bebas
  10. Merangsang Oksigen Dalam Badan
  11. Meningkatkan Keupayaan Otak
  12. Mempunyai Pengaruh Baik Terhadap Hati Dan Pencernaan
  13. Mengawal Tahap Kolestrol Dalam Darah

Khasiat Alp Rose
  1. Menguatkan Daya Ingatan
  2. Anti- Stress
  3. Merawat Ulser Perut
  4. Sebagai Antiseptic Dan Merawat Kulit Luka, Ruam Dan Eczema
  5. Merawat Jangkitan Pada Mata
  6. Meredakan Sakit Tekak
  7. Merawat Infeksi Pundi Kencing
  8. Awet Muda
  9. Menjaga Kesihatan Usus
  10. Mengatasi Keradangan Dan Sakit Sendi
  11. Melancarkan Kitaran Haid Dan Maslah Rahim
  12. Mengandungi Vitamin A, B3, C, D Dan E

Dapatkan Qu Puteh Sekarang!

Harga Promosi Qu Puteh: 

RM215

 (Harga biasa: RM268) untuk saiz 600g
Untuk keterangan lanjut tentang Qu Puteh, sms: Shasha 012 3408995
                                                                          Stesen LRT Cahaya,
                                                                          Taman Cahaya, Ampang,
                                                                          Selangor


Qu Puteh Sesuai Untuk Ibu Mengandung & Menyusu badan


Qu Puteh Adalah Produk Minuman Kesihatan dan Agen Pemutih

  • Qu Puteh adalah merupakan produk minuman kesihatan yang berkhasiat dan juga agen pemutih yang mengambil masa yang singkat untuk berkesan. Tiada kesan sampingan yang tak baik.
  • Di samping mencerahkan kulit Qu Puteh juga mengurangkan kedutan kulit serta memberikan kecantikan luar dan dalam.
  • Kombinasi L-Glutathione dan multivitamin, Qu Puteh terdiri daripada argan, sel stem epal, anggur, tomato, dan rosel yang sangat bermanafaat kepada tubuh badan anda. 


Antaranya khasiat Qu Puteh ialah:

  1. Mengurangkan masalah penuaan dan memberikan kesan awet muda.
  2. Mempunyai kandungan anti oksidan yang amat tinggi.
  3. Boleh mencegah berlakunya barah.
  4. Memusnahkan radikal bebas
  5. Menghalang dan mengelakkan regangan kulit dan kedutan
  6. Menggalakkan gigi, tulang, tisu, kulit & tulang rawan tumbuh dengan sihat.
  7. Melindungai kulit anda dari pancaran sinar UV yang merbahaya
  8. Mencerah dan memutihkan kulit
  9. Memberi keseimbangan PH pada kulit anda.
  10. Membantu mencegah jerawat dan memudarkan jeragat
  11. Memberikan warna kulit yang serata dan memudarkan tompok-tompok hitam pada kulit
  12. Masalah rambut gugur akan dikurangkan
  13. Menguatkan sistem imunisasi (kekebalan terhadap penyakit)
  14. Membuang segala toksin yang terkumpul dalam badan anda
  15. Menyihatkan organ dalaman kerana ia mempunyai kandungan protin dan vitamin yang tinggi.
  16. Berkhasiat untuk lelaki & wanita, wanita hamil dan remaja berumur 13 tahun ke atas.

Qu Puteh Merupakan Formulasi Baru: 

  • Bahan aktif dalam Qu Puteh terdiri daripada  L-Gluthathione, collagen, stem sel epal, anggur, ros, tomato, rosell dan argan. 
  • Qu Puteh mempunyai kesan yang hebat untuk mencerahkan kulit dan menjadikan kulit lebih anjal. 
  • Melambatkan proses penuaan seawal 3 hari sahaja.
  • Merawat masalah rambut gugur 
  • Menghilangkan masalah tumit pecah. 
  • Memberi dan menambah tenaga 
  • Sesuai untuk Wanita, Lelaki,  Ibu Hamil dan Remaja

Qu Puteh Untuk Kecantikan Luar dan Dalam

Dapatkan 1 botol Qu Puteh Sekarang! 

Harga Promosi Qu Puteh: 

RM215

 (Harga biasa: RM268) untuk saiz 600g
Untuk keterangan lanjut tentang Qu Puteh, sms: Shasha 012 3408995
                                                                          Stesen LRT Cahaya,
                                                                          Taman Cahaya, Ampang,
                                                                          Selangor

Berita Ekslusif! 

Qu Puteh akan berada di TV dalam rancangan Diva di Vida yang akan bermula selepas Aidil Fitri ini pada 26 Ogos 2013. Berita selanjutnya dari akhbar Kosmo.



Qu Puteh Merupakan Serbuk Ajaib dari Formulasi Terkini Yang Menjadikan Anda Kelihatan Lebih Anggun, Menawan, Licin, Putih Dan Awet Muda Yang Pastinya Membuat Anda Tampil Lebih Yakin. Tidak Seperti Produk Kesihatan dan Kecantikan Yang Lain Dengan Hanya 1 Sudu Pagi Dan Malam Setiap Hari, Anda Mampu Memegang Juara Putih Gebu dan Sihat Menawan. 

Qu Puteh Bukan Sahaja Menjaga Kecantikan Luaran Anda Tetapi Juga Menjaga Kecantikan Dalaman Anda. Kandungan Stem Cell Tumbuhan Yang Tinggi Melindungi Organ Dalaman Serta Menjaga Kebersihan Darah Dalam Badan Anda. Khasiat Stem Cell Buah-Buahan Yang Tinggi Membekalkan Vitamin A, B3, C, D Dan E Dan Ianya Sangat Baik Untuk Kulit Dan Juga Dalaman Badan Anda Supaya Sentiasa Sihat dan Menawan.

Ramai orang, lelaki dan wanita telah mencuba Qu Puteh dan belum mengecewakan sesiapa lagi. Kulit sihat & cantik dalam masa kurang dari 1 minggu sahaja!!

Cuba dan rasai perubahan semulajadi.. Guarantee! Harga promosi Ramadhan RM226  (Harga biasa RM268). 1 botol Qu Puteh boleh tahan untuk 2 bulan.

Antara kandungan dalam Qu Puteh adalah :

1 . Solar Vitis  ialah stem sel yang di ekstrak daripada buah anggur. "Solar Vitis adalah berdasarkan kepada sel-sel stem yang diperoleh daripada kultivar anggur tertentu yang telah diperolehi melalui teknologi PhytoCellTec." Teknologi Phyto Cell. Solar Vitis berfungsi melindungi dan mengekalkan aktiviti sel stem epidermis:
• Melindungi sel-sel stem kulit daripada kesan pancaran UV
• Melambatkan penuaan sel-sel penting
• Melawan sel penuaan 

2. Mawar Alp (Alp Rose) -Adalah stem sel yang di ekstrak daripada Mawar Alp menggunakan Teknologi Phyto Cell. "Alpine mawar adalah bunga Swiss biasa yang berkembang pada ketinggian 1500 - 3000 m. Dalam persekitaran yang berbeza, mereka mampu hidup dalam keadaan melampau seperti sejuk, pancaran UV dan kekeringan. PhytoCellTec Mawar alp membantu mengekalkan sel-sel stem kulit dan melindungi sel-sel ini dari pancaran UV". Kebaikan Lain:
• Meningkatkan daya hidup kulit sel stem
• Meningkatkan pertumbuhan semula epidermis
• Meningkatkan fungsi kulit
• Membantu kulit mengadaptasi terhadap cuaca yang melampau 

3. Epal Swiss -Adalah stem sel yang di ekstrak daripada epal dari baka yang terpilih and terbaik menggunakan Teknologi Phyto Cell. "Mengapa epal? Melalui kajian yang talah dilakukan, epal adalah antara buah-buahan yang menpunya jangka hayat yang panjang dan mampu mengekalkan kesegarannya dalam masa yang lama." 
Kebaikan Lain:
• mangekalkan dan meningkatkan kesegaran kulit
• menghaluskan permukan kulit 

4. Argan (Pati minyak argan) - Adalah sejenis minyak yang didapati dari pokok argan yang berasal dari Morocco. Ia sangat bermanfaat untuk awet muda, mendapatkan kulit yang cantik, rambut yang sihat, menurunkan tahap kolestrol dan sebagainya.. 

Antara kandungan dalam minyak Argan :
- Tocopherols (vitamin E) - Phenol - carotene - Squalene: kompaun organik asli yang di ekstrak dari tumbuh-tumbuhan yg membolehkan kulit kita lembut dan sihat serta mengandungi anti penuaan yg mampu melindungi kulit dari pencemaran udara yg teruk. " Minyak ini seringkali disyorkan untuk kejelitaan wajah, kandungan Vitamin E yang tinggi menggalakkan kulit yang sihat.Penggunaan kerap telah membuktikan ianya menjadikan wajah lebih berseri dan menawan.Malahan masalah kulit yang teruk seperti eczema ataupun ruam dan jerawat boleh dipulihkan secara efektif dengan minyak Argan. 

Kesan parut jerawat dan tona kulit tidak sekata dan menjadikan kulit semakin lembut dan bebas parut.Ianya juga mengurangkan kedutan dan garis-garis halus pada kulit dan secara tak langsung melambatkan proses penuaan kulit. Selain itu Ianya juga boleh digunakan untuk rawatan kuku, urutan badan dan untuk penjagaan rambut.

Dapatkan 1 botol Qu Puteh Sekarang! 

Harga promosi hanya RM215 (RM268). Tahan 2 bulan.


24 comments:

  1. banyaknya produk berasas stem sel.huu..memang mengancam dan mengejutkan..terima kasih.kerana jumper lagi info kecantikan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nordin omor: Sama2. Ya, betul tu produk berasaskan stem sel memang bagus. Kena cuba baru tahu sendiri kebaikannya kan. Betul ke? ;)

      Delete
  2. blh daapt kn no pendaftaran daripada jakim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear Anonymous: Untuk mendapatkan no pendaftaran jakim sila kol hq kami di 052495810/12.
      Terima kasih.

      Delete
  3. Assalam. Minta tlg admin browse thru dlm berita ekslusif item no. 4 itu ada typo error tntg minyak argan harap dpt dprbetulkn fakta tersebut. Tk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous: Wssalam. Done. Terima kasih di atas teguran yang diberikan. Kami sangat menghargainya. Maaf, di atas typo error yang tak disengajakan.

      Delete
  4. Hi, saya nak tahu, Qu Puteh ini mengandungi gula tak? Kerana rasanya manis macam ada gula??
    TK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous: Hi... Qu Puteh mengandungi gula buah-buahan. Tq.

      Delete
  5. Qu puteh menggunakan collagen berasaskan apa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous: Qu Puteh menggunakan bahan-bahan yang berasaskan tumbuh-tumbuhan seperti epal, argan, anggur, tomato, ros dan akar komprei.
      Terima kasih.

      Delete
  6. slm..nk tanye ye,,sy dh 2 bln mkn qu pteh n now botol kedua,,,tapi xdek pape prubahan langsung,,muke masih gelap mcm biase,,nape ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam nida: Nida ada masalah apa-apa tak? Contohnya seperti: gemuk? darah tinggi? atau apa2 masalah lain? Sifat Qu Puteh ni dia myelesaikan satu persatu masalah dalaman.

      Jika terdapat.banyak toksin dalam badan juga lambat sikit ia bertindak kepada pencerahan kulit sebab ia akan membuang toksin dulu. Teruskan ambil Qu Puteh dan minum air dgn banyak. Insyallah anda akan bertambah sihat dan seterusnya kulit pun semakin cerah.

      Delete
  7. Sy dh guna qu puteh hampir sebulan..dah habis dua botol..satu botol kecil dan satu botol besar. Tp sy dapati tidak ada sbg perubahan pd wajah saya..wajah masih kusam dan gelap. Sebotol hanya tahan selama 2 minggu..sy mengambil 1 sudu besar mlm dn pg sblm mkn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear Anonymous:
      Jawapan 1: Anda ada masalah apa-apa tak? Contohnya seperti: gemuk? darah tinggi? atau apa2 masalah lain? Sifat Qu Puteh ni dia myelesaikan satu persatu masalah dalaman.
      Jika terdapat.banyak toksin dalam badan juga lambat sikit ia bertindak kepada pencerahan kulit sebab ia akan membuang toksin dulu. Teruskan ambil Qu Puteh dan minum air dgn banyak. Insyallah anda akan bertambah sihat dan seterusnya kulit pun semakin cerah.

      Jawapan 2: Adakah anda pasti menggunakan sukatan yang betul? Untuk info lanjut, sila hubungi 052495810/12.

      Terima kasih.

      Delete
  8. Sy dh guna qu puteh hampir sebulan..dah habis dua botol..satu botol kecil dan satu botol besar. Tp sy dapati tidak ada sbg perubahan pd wajah saya..wajah masih kusam dan gelap. Sebotol hanya tahan selama 2 minggu..sy mengambil 1 sudu besar mlm dn pg sblm mkn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke... biar betul. aku baru nak beli ni...

      Delete
    2. Dear Anonymous:
      Jawapan 1: Anda ada masalah apa-apa tak? Contohnya seperti: gemuk? darah tinggi? atau apa2 masalah lain? Sifat Qu Puteh ni dia myelesaikan satu persatu masalah dalaman.
      Jika terdapat.banyak toksin dalam badan juga lambat sikit ia bertindak kepada pencerahan kulit sebab ia akan membuang toksin dulu. Teruskan ambil Qu Puteh dan minum air dgn banyak. Insyallah anda akan bertambah sihat dan seterusnya kulit pun semakin cerah.

      Jawapan 2: Adakah anda pasti menggunakan sukatan yang betul dan hanya minum 2 kali sehari? Untuk lebih pasti, sila hubungi hq kami di 052495810/12.

      Terima kasih.

      Delete
  9. saya ,kn dua2 btl besar..mmg xdek pape prubahan, dan org ramai tegur sy makin hitam..malunye...kate mkn qu puteh tp xdek pape kesan pn..nape..='(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam nida: Anda ada masalah apa-apa tak? Contohnya seperti: gemuk? darah tinggi? atau apa2 masalah lain? Sifat Qu Puteh ni dia myelesaikan satu persatu masalah dalaman.
      Jika terdapat.banyak toksin dalam badan juga lambat sikit ia bertindak kepada pencerahan kulit sebab ia akan membuang toksin dulu. Teruskan ambil Qu Puteh dan minum air dgn banyak. Insyallah anda akan bertambah sihat dan seterusnya kulit pun semakin cerah.

      Delete
  10. sebanarnya sya sangat berminat nak mengunakan qu puteh ini ,terlebih dahulu saya ingin tahu apakah kanak2 yang mempunyai parut seperti demam campak boleh mengunakan deputeh ini,seperti yang aya faham ada disebutkan seawal umur 13 tahun,bagaimana pula dengan umur bawah 13 tahun boleh kah juga mengunakan product ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam/Hai uji: Ya, boleh guna untuk menghilangkan parut demam campak tersebut.
      Untuk kanak-kanak di bawah umur 13 tahun boleh menggunakan Qu Puteh, gunakan 1 sudu teh saja dulu.

      Delete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam, maaf mana sukatan yang sepatutnya yg diambil 1 sudu kecil/besar, dan utk pek terbaru ad spoon disediakan dan spoon tu agak besar saiznya drpd sudu teh biasa, dan membolehkan 1 pek cepat habis drpd tempoh yang sepatutnya, jadi sukatan mana yg patut diambil? tq

      Delete